Medarbejder til medlemsadministrationen søges

3F København søger en medarbejder til vores medlemsadministration med tiltrædelse snarest muligt.
Medlems afdelingen er den afdeling i 3F København, som håndterer alt omkring medlemskabet. Vi er delt op i 3 team, som har hver deres ansvarsområde, men samtidige løser en række fælles opgaver på tværs af afdelingen.

Dine primære arbejdsopgaver, vil være:
Alle typer sagsbehandling, der skal løses i forbindelse med et medlemskab, herunder:

  • Optagelser af medlemmer
  • Overflytninger til og fra andre a-kasser og 3F afdelinger
  • Kontingentspørgsmål
  • Til rettelse af medlemmernes medlemskab.
  • Efterlønsbidrag
  • Forsikringsskift
  • Arbejdsopgaver via opgavelister med deadlines

Vi forventer:

  • At du har erfaring med medlemsadministration i en a-kasse, meget gerne fra en 3F afdeling.
  • At du er meget struktureret i din tilgang til arbejdet.
  • At du er særdeles rutineret IT bruger
  • At du har evner og vilje til samarbejde med medlemmer, med udgangspunkt i deres meget forskellige situationer og baggrund.
  • At du er meget fleksibel i forhold til de arbejdsopgaver, der skal løses, som oftest med stramme tidsfrister.
  • At du befinder dig godt i, at skulle arbejde efter og forstå lovgivningen og arbejdsgangene, bag dine opgaver.
  • At du viser ansvar, tager initiativ og løser opgaverne i samarbejde med dit team.
  • At du har en naturlig refleksion over de problematikker du støder på den daglige sagsbehandling.

På det personlige plan leder vi efter en ny kollega, som kan indgå i vores afdeling på tværs af vores team. Som er glad og positiv i sin tilgang til kollegaer og vores alles arbejdsmiljø i dagligdagen.
Det er vigtigt for os, at du kan bidrage til en god stemning og er pålidelig i dit arbejde.

Dette har værdi for dig:

  • Mangfoldigheden i det danske samfund er stor, derfor arbejder 3F København for ligestilling/ligebehandling i alle forhold, for alle medlemsgrupper af 3F København
  • Fagbevægelsen er et vigtigt element i at opnå et retfærdigt, tolerant og effektivt samfund
  • Hjertet sidder til venstre for midten

Ansættelsesvilkår:

Ansættelse sker på løn- og ansættelsesvilkår besluttet af 3F Københavns generalforsamling. Det er en forudsætning, at du er/bliver medlem af 3F København på ansættelsestidspunktet.

Ansøgning:

Ansøgning mærket ’Medarbejder til Medlemsadministrationen’ skal være afdelingen i hænde senest den 15. november 2019 kl. 12 på mail: ansoegning-kbh@3f.dk
Der holdes samtaler i uge 48

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til: Leder for medlemsafdelingen, René Rasmussen, mail rene.rasmussen@3f.dk, telefon 88 92 33 22 eller mobil 26 25 98 40.

3F København har ca. 18.000 medlemmer. Læs 3F Københavns faglige politiske grundlag og værdigrundlag samt meget mere om 3F København på http://www.3fkbh.dk

 
id-5